Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 18 ianuarie 2019

Just Enjoy the Ride

 Acum niste timp, purtam cu o prietena o discutie, catalizata de participarea ei la diverse seminarii si intalniri, despre sensul existentei. M-am gandit ca cei preocupati de acest subiect, in cautarea lor, adopta doua atitudini: fie cautarea lor e nesfarsita si aduce o tristete, o revolta cauzata de negasirea acestui "sens" minune, fie inteleg ca nu exista acest sens, intelegere care genereaza, la randul ei, tristete si un soi de neputinta. Dar oare nu am putea sa imbratisam aceasta "lipsa" de sens, care nu e nicidecum un minus, ci un infinit de posibilitati, iar calatoria in sine sa fie suficienta pentru a ne bucura.
Chiar daca avem o iarna "ca'n povesti", cu ger si zapada, sfarsitul de an a fost incarcat cu evenimente interesante si oameni faini, iar calatoria noastra e mereu plina de bucurii. L-am avut la noi pe Raul, de la Organic Joy alaturi de care am tinut atelierul "Spirirtul plantelor".

Plantele, puternice tamaduitoare ancestrale, ne-au insotit de-a lungul istoriei si continua sa ne fie hrana, leac si motiv de bucurie. Fiinte delicate,  ne rasfata simturile prin miile de culori, forme, parfumuri...Pentru a pastra vraja lor cat mai mult, oamenii au experimentat diverse metode de a concentra esenta, spiritul plantelor. Noi le-am propus participantilor sa descoperim impreuna doua dintre acestea: presarea la rece si distilarea.
Ei si-au creat un parfum natural si sanatos, prin presare si au aflat despre apele florale si fixarea uleiurilor eterice in alcool, prin distilare. Am discutat despre plante, proprietatile lor si idei practice pentru a le asimila in dieta si viata de zi cu zi. Cat timp am asteptat sa se intample magia, doritorii au putut sa  sa isi mestereasca un talisman cu planta care i-a atrage, prin tehnica pirogravurii pe lemn si au impletit dreamcatchere, alaturi de Mea, care sa le pazeasca somnul. Am avut pregatite si gustari sanatoase, ceai, absint si muzica buna, iar Cristi Jugrestean, de la Domeniile Jugrestean, ne-a insotit intr-o degustare din vinurile proprii, care a destins atmosfera.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu