Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 1 decembrie 2019

This and That

Intr-o dimineata, pe la vreo 7, ne-am trezit cu niste batai in grinda. Ne-a trecut repede supararea cand am vazut o ciocanitoare superba care isi vedea de treaba ei. Noroc cu internetul, de unde am aflat despre ghionoaia verde, una dintre cele 10 de specii de ciocanitori de la noi din tara. In zilele urmatoare ne-au mai vizitat si o ciocanitoare pestrita si una mica mititica, cenusie.
 Am avut parte si de putin aur dulce, pentru ca albinutele salbatice (care si-au facut casa in stupina noastra in primavara) au fost atacate si nimicite de unele oportuniste si mai puternice. Asa ca am scos putinii faguri si ne-am bucurat de gustul aromat si dulce.

 Ne-am ocupat si de gradina, am pregatit straturile si spre final de noiembrie am pus usturoi si arpagic, pentru a avea in primavara.
 Printre muncile ce trebuiesc facute in gospodarie, am finalizat si un proiect in colaborare cu niste oameni faini si am pregatit imaginea pentru un grup care sa aduca lalolalta producatorii din micii Romania si consumatorii intersati sa cumpere autentic, sanatos si gustos.
 Bineinteles ca am iesit cat mai des prin paduri si pe dealuri si, desi nu dat peste ciupercile mult-dorite, am gasit pedicuta (Lycopodium clavatum), pe care am pus-o intr-o tinctura. E indicata in afectiuni de natura reumatologica, articulatii inflamate si excrescente cornoase la calcai.
Deasupra livezii noastre de meri, am gasit pe malul paraului urme de urs, unul nu prea mare, dar, oricum, am fost surprinsi sa ne dam seama ca a ajuns asa de aproape de noi.
Asa e la tara, aproape de natura, unde animalele cutreiera padurile:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu