Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 14 februarie 2012

Paunul cu pene de hartie

Pierzand vremea pe net, mi-am adus aminte ca acum vreo 2 veri am fost rugata de o tipa draguta, redactor al unei reviste de handmade, sa scriu un tutorial. Tema de atunci a revistei era "Zburatoare" si am ales sa creez pas cu pas o brosa cu un paun (culmea, imi dau acum seama, paunul nu e chiar cea mai reprezentativa zburatoare:P. Oricum, a iesit o brosa faina, albastra (ca tot e abastrul culoarea mea de suflet) si foarte fancy,ca orice paun respectabil. De acum2 ani, cand revista era doar in format pdf, au reusit oamenii acestia minunati sa scoata si formatul printat (super tare!!) si au facut o treaba smechera. Cred ca o sa-mi propun ca unul dintre telurile pe 2012 (nu ca mi-as fi propus clar altele) sa fie un articol in aceasta revista, cu semnatura mea:D
Aici sunt tutorialul si Revista Atelierul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu