Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 9 aprilie 2012

Folklore Remix


Uite asa am revenit la motivele de inspiratie traditionala, dar de data asta cu un colier asimetric, care reia simbolul pasarii maiestre (pare-se ca posibilitatile sunt infinite:D. Si tot pictand eu "traditional" mi-am adus aminte de bunica mea si farfuriile ei din ceramica si pe urma gandul mi-a zburat mai departe, la verile petrecute la tara, in vacanta. Era asa de frumos, cred ca pentru orice copil e ideala o perioada de genul asta, in care sa stea cu bunicii, sa isi petreaca vacantele la sat, cu animale si camp si miros de fan. Noi ne distram copios! Si cele mai dragi imi sunt amintirile din zilele in care bunica cocea paine (era un soi de regula nescrisa, ca o data la 2 saptamani sa se aprinda cuptorul mare de paine). Ne trezeam la 5 dimineata eu si verii mei si mergeam in bucatarie unde incepeau pregatirile, si mai motaim putin la gura cuptorului. Mama si ce bunatati ieseau de acolo: paini si placinte si daca era sarbatoare, cozonaci! O nebunie! Asa ca azi (spre bucuria baietilor:D am hotarat sa fac pe gospodina si am copt o placinta cu praz si branza (prin care am mai pus si iaurt si marar si oregano...o combinatie mai ciudata:P . Si a iesit intr-un mare fel (noroc ca era firebinte si am apucat sa ii fac o poza:D

Colierul costa 35 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu