Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 20 iulie 2012

Fairy Watching


Fiind pe drumul dintre mare si Piatra Neamt, ne-am gandit noi care ar fi traseul celmai distractiv si interesant si am ajuns laconcluzia ca drumul cel mai lung ne ofera privelistea cea mai faina:P Zis si facut. Asa ca am poposit la Histria, o cetate construita in jurul anului 700 i. Hr, pe malul lacului Sinoe. Si ne-am jucat noi de-a arheologii, culegand tot soiul de cioburi ratacite si pietre si fotografii superbe.



Zidurile cetatii sunt foarte ciudate si arata ca un melanj de roci si caramizi, un mozaic colorat, si cu vechime variabila, fiind probabil doborata si recontruita si tot asa.




Cert e ca de acolo m-am intors cu o tona de inspiratie (inspiratia saptamanala, caracteristica acestei veri:D si planuiesc ca cioburile ceramice gasite sa le transform in bijuterii (slefuite si pictate vor arata minunat).


Colierul cu zanuta e pictat pe lemn, folosind culori reactive laUV, margelute de lemn, margele din roca vulcanica si snur de bumbac cerat. E tot unul dintre colierele (fericite:) care a ajuns la festivalurile psy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu