Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 9 iulie 2012

The Little Mermaid

Sunt bune si drumurile lungi cu masina. Pe cat sunt de obositoare, pe atat de rodnice. Vara aceasta chiar a inceput sa imi placa sa ma plimb cu masina dintr-un loc in altul, ore intregi. Am timp de povesti, de scris scenarii, de fabulat si cel mai fain, de desenat:D


Intr-un drum de 7 ore a aparut si mica sirena., o ciudatenie de fiinta, un sfert om , jumatate peste si restul un soi de extraterestru.


Din tot desenul, celmai multumita sunt de cum au iesit ochii:P Seamana teribil cu ochii unui peste, dar pe de alta parte ii dau fetei si un aspect dragalas, bland si putin senzual. Ce pot zice, se pare ca in ultimul timp imaginatia a cam luat-o razna, ce binee!!! Si stimulata din plin de toate locurile minunate pe unde am ajuns, n-am dus lipsa nici de inspiratie! Asa ca am inceput sa desenez din ce in ce mai mult si pe masura ce desenez, se imbulzesc alte si alte idei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu