Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 11 octombrie 2012

Autumn's Delight

 
 Daca tot a venit toamna (si acum asta chiar se vede:), au inceput si proiectele si evenimentele indoor. Si  la evenimentele de genul acesta e musai sa te prezinti frumos, cu un stand aratos (nu m-am putut abtine la rima:P Si Irina de la Sporty Choco si-a dorit un stand dragut, cat mai personalizat si roooooz! 


Si noi (adica eu si coechipierul meu mester priceput), ne-am pus pe treaba si-am imaginat un sistem de raftulete suprapuse in piramida, care sa poata fi aranjate in diverse moduri, in functie de spatiu si necesitati.


Si a iesit minunatia aceasta (super roz bombon :), pe care duminica Irina a si testat-o si a functinat perfect. La ea pe blog sunt si poze cu aranjamentul.


Am si personalizat fiecare raftulet cu logoul Sporty Choco, ca sa se stie clar despre ce e vorba!
 
Si printre frunze aramii, am pictat o pereche de cercelusi de sezon, care se asorteaza perfect cu hainutele mai calduroase. Costa 15 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu