Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 5 noiembrie 2012

Midnight City




Saptamana trecuta am primit o comanda pentru un tricou pictat (pe care vi-l arat dupa ce il primeste draguta posesoare:) si mi-am zis ca parca imi e dor sa  mesteresc pe niste panza de bumbac. 


Si pentru ca am cumparat o fusta alba, foarte frumoasa, dar parca prea simpla, am zis ca ar merge sa-mi pun amprenta:D


 Zis si peste cateva ore, facut. Si pentru ca fusta sa nu fie incarcata si sa poata fi asortata usor, am ales sa o pictez cu nuante de negru si gri,profitand de textura materialului textil.


A iesit o frantura de oras, cu luna plina si pasari si un zmeu sturlubatic agatat de un copil nazdravan chiar de varful turnului:P


 Pentru detalii despre fustita, puteti sa-mi scrieti un mail. Ea e realizata din bumbac in combinatie cu polyester, e captusita si are are 2 buzunare simpatice cu nasturas rosu si alb. Cred ca e marimea M.



Si ca sa ma relaxez dupa munca,am zis sa imi odihnesc ochii privind culorile frumoase si calde ale toamnei. Asa ca am zbughit-o in padurea din imprejurimile Patarlagelui.


Si n-am plecat cu mana goala, ba ca o adevarata culegatoare, am adunat ciuperci delicioase! (in poza de mai sus e un Coprinus Comatus, care e super gustos!)



Iar pe ciupecutele care au ca scop doar sa bucure ochiul, nu si stomacul, le-am tras in poza, ca prea erau colorate si vesele!



Si o Creasta Cocosului,mai sus, una dintre celemai frumos parfumate ciuperci pe care le-am adulmecat (mai ca ar merge adaugate intr-o combinatie de parfum:D


Si ca excursia sa fii avut si o finalitate artistica,am strans "trandafiri" de iasca, pe care o sa-i montez dupa ce se usuca intr-o bijuterie frumoasa, cu mirosde padure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu