Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 28 noiembrie 2012

Rudolf, The Red Nosed Raindeer


Inca un pic (stiu, o luna, dar la ritmul in care zboara timpul,e "un pic") si vine Mosul:D Pai si am vazut noi prin filme (si sa zicem, am crezut, cel putin de dragul povestii), ca Mosul asta vine cu sania trasa de reni. Si ma gandesc eu ca daca renii astia zboara, n-au cum sa arate altfel decat colorati ca niste curcubee, veseli si cu  bujori in obrajori:D Asa ca am pictat renisorii (pentru ca sunt micuti, au vreo 3 cm lungime si cu tot cu coarne, tot 3 cm inaltime) dupa chipul si asemanarea unor reni de basm. Si o sa fie niste cercei in ton cu Sarbatorile, care isi asteapta stapana (sa zicem ca Mosul le-a dat pauza tura aceasta).



Si cum aseara am avut chef sa fac ceva dragut (altceva decat dragalaseniile pe care le fac d obicei), am pregatit niste pungute albe de hartie, cu flori rosii si aurii stampilate cu un dop de pluta (ce bine ca-mi place vinul!) si cativa trandafiri de hartie sa se asorteze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu