Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Let it snow


In asteptarea zapezii ( o asteptare sincera, ca parca imi e dor de alb pufos si stelute), m-am gandit sa pictez eu niste fulgi. Si cum fulgii trebuie admirati, au aparut si niste zanute simpatice, care sa se bucure de ei:D



Si in spiritul Craciunului, coletele s-au imbracat si ele de sarbatoare, cu cate o felicitare dragalasa, care isi asteapta urarile! De data aceasta am "trisat", deoarece am avut de pictat 8 felicitari, la fel. Asa ca am furat o guma de sters (nu spun a cui era, sper sa nu observe) si am decupat in ea cu precizie semi-chirurgicala (dotata cu un veritabil bisturiu, fara coada :P, 2 stampilute: una cu un brad, alta cu o steluta. Si gata, in 10 minute felicitarile erau " pictate", iar pentru contrast am prins cate o fundita rosie, din snur de bumbac. 




O sa le atasez pungilor albe de hartie si legate cu o sfoara de canepa, sunt gata de daruit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu