Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 11 ianuarie 2013

Nights in Goa



Daaa, Goa! Pentru mine locul asta a devenit un soi de "must go before dead". Adica India, in toata splendoarea ei, e o tara in care sper sa pun piciorul, macar o data. E unul dintre cele mai colorate locuri despre care am auzit (ca or mai fi altele si mai si, nu stiu). Au inclusiv o sarbatoare a culorii, Holi! Si oamenii se bat pe strazi cu prafuri colorate, pentru a celebra venirea primaverii! O frumusete,o nebunie!


 

Pana voi ajunge acolo, pot sa imi imaginez culorile si bucuria, asa ca margele le-am pictat ca sa fie un soi de reminder/promisiune: vei merge in India:D



Si off topic (Goa topic, adica), m-am hotarat sa coc paine. Hotarare care partial se datoreaza unei alte hotarari, aceea de a gati cat mai mult si mai sanatos. Desi painea era undeva in fisierul "greu de gatit", mi-am facut curaj si am aflat ca de fapt e foarte simplu sa faci aluat dospit, sa-l coci si sa te alegi cu o super paine, delicioasa! Nici macar nu ma streseaza partea de cantitati si timp, care sincer, era o corvoada. De la mama am invatat ca trebuie sa masori totul, ca sa iasa perfect! Ei bine (si profit de faptul ca mama nu citeste:P, e fals! Adica da, masori, cumva ochiometric, cantitatile sau mai degraba proportiile, dar nu e o stiinta exacta. Asa ca aluatul asta dospit a devenit o placere, simplu de facut: pun faina, tarate de grau, malai, dupa inspiratie, drojdie uscata (care dospeste foarte nine), sare, ulei, iaurt sau lapte batut sau smantana si las peste noapte sa creasca.; framant aluatul,il impaturesc de 2-3 ori, la un interval de 30 min, pun in forma, coc si pap!

 


Arata bine, e buna,cu un gust dulciu si foarte satioasa! In plus, aluatul il folosesc si la tot felul de placintele: cu branza, cu praz, cu spanac, cu ciuperci,whatever works!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu