Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 2 ianuarie 2013

Versus


"Uite ca a mai trecut un an", ca sa citez expresia cea mai rostita zilele astea:) A trecut si a fost plin si frumos, incarcat cu iubire si multe proiecte (nesperat de fructuoase) si culori! Si pentru ca sfarsitul de 2012 (care n-a fost si Sfarsitul, ca sa vezi) sa fie unul de pomina, l-am incununat cu o comanda foarte faina si draga: am pictat un bar, in Campulung Moldovensc, un loc magic al unui tip foarte tare.



Partea cea mai faina a fost ca am putut sa hotarasc eu tema si cum numele (inspirat) localului e "Versus", am ales sa creez un soi de univers paralel, unde la tot coltul intalnesti fiinte ciudate, simpatice sau putin infricosatoare. 


Interiorul e de fapt un beci imens, cu pereti din piatra, mai greu de pictat, asa ca am pictat umbre, un fel de picturi rupestre, care s-au potrivit la fix.


Holul e placat cu lemn, asa ca a fost usor de pictat. Si au aparut tot felul de omuleti curiosi si amuzanti si ciudatei:)



Si usile bailor au primit o fata noua, dragalasa...





sau masculina, dupa caz :D





Usa de la intrare e pazita, de cine altcineva, decat de "Micut", zana bodyguard, foarte binevoitor, dar suficient de ferm.
 

Si un sirag de margele ceramice pictate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu