Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 5 martie 2013

T...De La "Tiiiiii,ce frumusete!"



A trecut si saptamana "de foc", cunoscuta publicului larg drept "sezonul martisorului" si ma pot declara multumita, obosita si revenita la treaba:D




Si pentru ca nu am apucat sa postez pozele celor 2 tricouri pe care pur si simplu le ador, am profitat de momentul de leneveala in fata laptopului. Tricourile au fost comenzi speciale din partea dragutei de Irina, de la Sporty Choco si pe cat de mare mi-a fost placerea sa le pictez, pe atat de mare bucuria provocata de rezultat si de reactia clientei!



Pentru ea am ales "Pasarea maiastra" combinata cu "Phoenix" si cu Pasarea Paradisului, ca o metafora care sa defineasca personalitatea vesela a Irinei, cat si parcursul de basm pe care l-a urmat viata ei. Sper sa ii poarte noroc si sa ii aminteasca de puterea pe care o are de a se reinventa clipa de clipa!




Iar pentru logodnicul ei, tema a fost Cyborg meets Alien meets Gladiator something:p




Iar rezultatul a fost fantastic!




Si datorita acestor doua tricouri, am hotarat sa comand un set de tricouri albe de bumbac, pe care sa imi manifest ideile:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu