Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 5 aprilie 2013

Lila



Am profitat de vremea care se incalzeste si am facut o poza in balcon cu inca un colier, terminat de ceva timp, care isi astepta randul. O libelula de culoarea ametistului, culoare nobila si eleganta, un colier simplu care cel mai bine s-ar potrivi cu un bronz de vara (in curand!:)
Si tot in balcon s-a mai petrecut o activitate super distractiva, pe care am tot amanat-o, pana cand momentul potrivit s-a ivit: Marea Plantare de Ierburi Aromatice! Si ghivecele au fost umplute cu spor si seminte parfumate: coriandru, oregano, hazmatzuchi (oare cum se scrie?), ardei iute clopotel, salvie, usturoi si busuioc. Si puse frumos pe pervaz, la soare (soarele cel viitor, de va binevoi sa se arate), descantate si privite in fiecare zi (cam de vreo 5 ori pe zi, de fapt, verificate sistematic, dar fara vreun rezultat pana acum).
Plantarea a facut parte dintr-un plan mai complex si e urmare a cursului de permacultura la care am participat saptamanile trecute. Un curs foarte complex si plin de invataminte utile, tinut de un profesor simpatic din Anglia, la care au participat cursanti de pe 3 continente (detaliile despre el sunt in linkul urmator http://www.amurtel.ro/poieni/ ).Sper sa se concretizeze si intr-o gradina de legume in viitorul apropiat. Dar pana atunci, dupa cum am invatat la curs, o sa ma ocup cu planificarea pe hartie a gradinii si sigur la momentul potrivit o sa rasara :D
Iar despre organizatorii cursului, asociatia Amurtel o sa scriu in curand, pentru ca participarea mea la curs nu a fost intamplatoare, ci se leaga de o serie de proiecte in parteneriat cu acesti oameni minunati si cu multa initiativa! 
Acum merg in balcon, cred ca stroga busuiocul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu