Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

sâmbătă, 25 mai 2013

The Devil is In The Details


 Draci. Draci de mare, adica. Asa am aflat ca se numesc ciudateniile pe care le-am cules in vizita la mare.



 Si fiindca mi s-a parut prea haios, iar lemnul lor dur si forma artistica se potrivesc perfect, i-am taiat pe jumatate (cu ajutor, recunosc), le-am atasat cate o scoica in ton cu tema (una dintre scoici are si un pui mic pe ea) si au devenit o pereche de cercei tare frumosi si interesanti.



Si pentru o nota vesela, dosul l-am pictat simplu, dar colorat, pentru a arata bine si din spate.





Sunt foarte usori, nici nu se simt si se asaza foarte frumos in urechi. Sunt numai buni de potolit nostalgia dupa mare si valuri si nisip:)



Si uite si "locul de provenienta" al cerceilor, ca sa aiba certificat de autenticitate valabil :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu