Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 10 mai 2013

Mixed Media

Atata vacanta a fost parca un indemn la leneveala. Fara postari, fara "munci" si fara "trebuie". Doar relaxare, oameni faini, mare si familie. Cam asa s-a petrecut toata povestea de 1Mai combinat cu Paste (fast an, trebuie sa recunosc:P
Oricum, n-am stat degeaba si am pictat, am strans materiale, cam cat sa-mi ajunga pana imi reintru in ritm.
De la mare m-am intors cu dor de nisip si apa si scoici si bineinteles ca muza albastra si-a lasat amprenta: am incropit un set care imi place tare mult, cu un colier si o pereche de cercei, din scoici slefuite (par asa golase, dar sunt foarte rezistente), pictate cu putin turcoaz, cat sa le dea un aer vesel.



Mi-am ocupat timpul si cu un cadou pentru o prietena (inca nu l-a primit, sper sa-i inveseleasca ziua) si pentru ca masina de cusut nu era reparata, am cusut de mana un saculet pentru  setul pe care l-am pictat pentru ea: o bratara si o agrafa, sa poarte tot timpul muzica la ea.








Zilele care urmeaza o sa fie despre experimente, pentru ca planuiesc sa incerc niste noutati si despre o comanda mai voluminoasa, al carei termen limita se apropie (da, chiar am si eu termene limita, noroc ca ai mei clienti sunt ingaduitori si imi dau timpul necesar sa ma desfasor...asa-i cu artistii:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu