Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 24 iulie 2013

D'acia


 Noroc cu tehnologia wifi si cu credinciosul laptop, care nu imi dau voie sa caut scuze gen "sunt in vacanta" cand vine vorba de postat. Asa ca azi, o frumoasa miercuri, cu cer senin, o briza de munte placuta si un fresh de portocale, postez un semn de carte (ce-i drept pictat acum vreo saptamana) din mini-seria "Lecturand cu stil" :) E pictat pe hartie realizata manual, aplicata pe o fasie de piele si lacuit pentru protectie.




Desenul e lupul dacic, pe care l-am mai pictat de cateva ori vara aceasta, pur si simplu pentru ca e foarte decorativ si cumva imi revine constant in minte cand vreau sa pun in valoare un obiect cu o forma lunguiata (or fi genele de dac care incearca sa se impuna:).

Si fiind vorba de lecturi, in ultimele zile am cautat inspiratie pe internet, "rasfoind" tot soiul de bloguri frumoase cu fotografii colorate si pline de idei. Unul dintre ele mi-a placut foarte tare, mai ales ca posesoarea depune multa munca pentru a documenta si converti vectorial motive traditionale romanesti. Am folosit si eu cateva dintre modelele pe care le prezinta, cand am pictat martisoare, iar rezultatul m-a incantat.
Blogul se numeste "semne cusute" si merita urmarit, pentru ca e constant updatat si completat, iar modelele pot fi descarcate si folosite, gratuit:
Semne cusute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu