Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 8 august 2013

Moto


 Am primit recent o comanda foarte interesanta: un tricou pictat pentru un iubitor de motociclete. Clienta, draguta, mi-a dat mana libera, iar eu, bucuroasa, am ales din nou un "transformer", de data aceasta cu piese de motocicleta.


M-am muncit putin (mai ales ca deadlineul era aproape), dar pana la urma s-a indurat transformerul de mine si a iesit minunat:)


 Am folosit doar negru, pe panza alba de bumbac, iar rezultatul a fost un soi de tatuaj, care sper ca o sa-i placa si destinatarului (inca nu a ajun coletul:P



Printre alte aventuri, atat intr-ale picturii, cat si aventuri de vacanta, plus zile aglomerate, mi-am dat seama ca am cam neglijat postarea destinata recunostintei. Dar ma gandesc ca nu e tarziu nici azi, asa ca iata lista mea cu lucruri pentru care mi-au bucurat saptamanile care au trecut:
-o painica proaspat scoasa din cuptor si casa mirosind exact ca la bunica;
-o vacanta de 2 saptamani intr-o zona superba: Campulung Moldovenesc, cu tot felul de plimbari si "vizionari" de peisaje verzi si aer proaspat;
-mult, mult timp petrecut pictand si energie suficienta pentru a duce la sfarsit proiectele;
-ocazia de a picta un perete (pozele urmeaza:) si de a-mi exersa mana pe suprafete mai mari;
-momente in care m-am orpit din tot ce faceam si am luat cartea in mana (inca citesc "Ghidul lenesului", m-am gandit ca n-ar fi in acord cu textul si continutul sa ma grabesc sa termin lectura:P ;
-zmeura proaspat culeasa din gradina;
-prima rosie din cultura proprie si un ardei iute clopotel din ghiveci;
-


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu