Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 4 februarie 2015

Beginning Of The World


In ultimul timp ma bucur de fiecare data cand am de fotografiat ce lucrez. Ma bucur, pentru ca in curte, la lumina naturala, totul arata magic si am la dispozitie nenumarate fundaluri ingenioase (cum e bucata aceasta de lemn de prun, menita focului, dar salvata in scopuri artistice:)

In urma cu un an am cumparat de la un anticar din Bucuresti, direct de pe trotuar, o bijuterie literara si o frumoasa bucata de istorie: o colectie de reviste "Ilustratiunea Romana", care cuprinde intreg anul 1930 (!). Legata si pastrata in stare destul de buna, e unul dintre lucrurile acelea de pret pe care simti ca doar un mare noroc ti le-a scos in cale. Aveam in plan sa incep cu primul nmar, dar asa de repede s-a scurs luna ianuarie, ca am ajuns de abia de la numarul 7 sa imi pun in aplicare dorinta si sa fotografiez, pe masura ce citesc, fiecare numar. O sa o postez si eu in fiecare joi, pentru ca asa aparea atunci.

Am descoperit nu un ziar, ci o revista menita inaltei societati, cu stiri mondene din tara, dar si despre vedete hollywoodiene, povestiri, tot felul de curiozitati, jocuri de cuvinte incrucisate (care, ce minunat, nu erau completate!) si fel de fel de articole despre lumea intreaga. Limbajul jurnalicesc e delicios si subiectele nu sunt nicidecum plictisitoare. Eu una mi-am petrecut ore intregi rasfoind. Iar fotografiile sunt deosebite, unele chiar foarte rare. Sper sa imi fac timp sa transform toate fotografiile in documente pdf, pentru ca e o revista ce merita recitita.

Am incercat sa fac eu fotografii cat mai clare si la un zoom poate fi studiata pe indelete (e drept, e putin mai incomod, dar serios, merita).


Prima pagina a revistei: domnisoara Zoica Doina, castigatoarea miss Romania 1930, in costumul pe care il va purta la Marele concurs international de frumusete de la Rio. 
 Stiri din alte colturi ale lumii...
 Artisti...

Un articol amplu despre miss...


 O fotografie infatisand o strada din Alexandria (Asia Minor).


 Staruri de film...
 Curiozitati...





EN: Last year we came across a beautiful collection of magazines from the year 1930. Somebody was selling them on the side of the road. There are all numbers from that year, put in order and kept in good quality. We had to buy it and we were glad we did. Recently I've started reading and taking photos of each number, because I think it would be great to have pdf documents with all of it, to be read by whoever wants to. And believe me, there is so much to read there. It is not an ordinay magazine, I believe it was meant for the high class. There are news about hollywood stars, articles about things happening all over the world, about science, all sort of short stories from other cultures, a page with word games (which haven't been filled:). But the most amazing things are the photos. They show the world then and it's beautiful to just watch (I lost myself for hours reading thriugh these pages:). And also, the comercials are so so funny!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu