Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 6 octombrie 2015

DreamLand

Ce dar minunat avem noi oamenii, care ne poarta seara de seara prin tot soiul de lumi, fantastice sau cat se poate de reale! Visam si calatorim in adancul subconstientului, ca si cum am primi sute de noi vieti si identitati si posibilitati...Visele sunt de multe ori muze pentru viata de zi cu zi si catalizatori pentru idei geniale.
Sacosa aceasta de bumbac e pictata pentru un suflet minunat ale carei vise sunt convinsa ca sunt colorate si parfumate:) Eu cred ca daca am acorda mai multa atentie viselor, am putea seara de seara sa avem parte de aventuri fantastice si viata noastra de zi cu zi s-ar imbogati.

EN: What a wonderful gift we were given, one that carries us every night along fantasy worlds! We dream and we travel deep inside our subconscious, as if we are given hundreds of new lives and ideas and possibilities...Dreams are often the muses for every day life and the catalysator for brilliant ideas.
I've painted this handmade tote-bag for a wonderful soul whose dreams I'm sure are colorful and perfumed:) I believe that if we gave more attention to dreams, we could have great adventures each night and our lives would be richer.
Si ca tot veni vorba de vise, noi ni le-am alimentat cu o super-excursie la vanatoare de ciuperci. Dupa un traseu spectaculos, de-a lungul unei creste de cativa km, cu vedere spre sate si vai si munti, am ajuns intr-o poienita insorita, unde parea ca n-a mai pus nimeni piciorul de mult. Bonus la soarele de amiaza, ciripitul pasarelelor si un parau cristalin, am gasit multi, multi rascovi ascunsi prin iarba.

EN: And while we're talking about dreaming, we fueled ours with a super mushroom hunting. After a spectacular trail, along a ridge of a few km long, with a beautiful view over villages, valleys and mountains, we arrived in a sunny meadow, which seemed untouchd by humans. As a bonus to the afternoon warm sun, the birds' twitter and a clear stream, we found lots and lots of Lactarius volemus hidden in the grass.


 Pe drumul de intoarcere ne-au iesit in cale: hribi, creasta-cocosului, ghebe, galbiori pe care i-am strans entuziasmati.

EN: On our way back we came across: porcini, clustered corals, honey fungus, chantarelles, Lactarius volemus, which we gathered with enthusiasm.
Asa ca dupa o zi de stat prin padure, de incarcat cu soare, ne-am intors si cu roadele padurii si multa voie buna!
EN: So, after a day of walking through the woods, of charging our batteries with sun, we came back home with gifts from the forest and lots of energy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu