Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 21 aprilie 2016

Be Wild and Free

 Miroase a vara, a meri infloriti si buchete de liliac! Zumzaie livada, fosneste iarba si pamantul misuna de viata! Iar eu pictez in fiecare zi, cu mai mult spor, cu mai mult drag:) In primul rand tricouri si se simte incalzirea vremii si apropierea sezonului cald, pentru ca majoritatea comenzilor au ca subiect un tricou. Ba chiar am apucat sa imi pictez si mie unul, pentru ca, sincer, parca ma simteam rusinata putin sa pictez pentru altii si eu sa nu am macar un tricou:)

It smells of summer, of blooming apple trees and lilac flowers. The orchard is filled with sounds, the grass already looks like a sea of green and the land is bursting with life! And I paint every day, more energetic and with more pleasure:) Mainly I paint T-shirts and the warm season feels closer and closer, while most of my orders consists of them. I even managed to paint one for me, because I felt a little embarrassed not to wear my own creations.

Cand imi fac timp pentru citit, mai ales seara, inainte de culcare, ma delectez cu bijuteria aceasta de carticica: "Plantele alimentare din flora spontana a Romaniei", scrisa de Constantin Dragulescu. E exact ce aveam nevoie pentru noua mea pasiune: plantele salbatice care pot fi consumate. Are ilustratii, e foarte bine documentata si are chiar si retete. Am si incercat cateva dintre plantele prezentate si au fost absolut delicioase! E surprinzator cum de la o generatie la alta am uitat complet de toate darurile pe care ni le face natura!

When I have time for reading, especially before going to sleep, I enjoy this gem of a book : "The wild edible plants of Romania", written by Constantin Dragulescu. It's exactly what I needed for my newest passion: edible weeds. It has clear illustrations, it's very well documented, it has many recipes and it fits in my pocket. I even tried some of the plants and they were delicious. It is amazing how from one generation to the other we simply forgot about nature's gifts.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu