Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 22 mai 2018

Magic Places, Happy Faces

Curcubeul care ne-a deschis drumul a prevestit corect magia care ne-a asteptat la "Magia Baloanelor. Un festival al baloanelor cu aer cald". Dupa un drum de 10 ore Sibiu-Razboieni (Iasi), cu putine opriri si fara aglomeratie pe sosea, am ajuns franti, dar entuziasmati la locatie si dupa ce am admirat apusul tot ce am mai putut face a fost sa ridicam cortul masinii si sa dormim dusi pana a doua zi. La rasarit ne-a trezit zgomotul arzatoarelor, care anuntau inaltarea uriasilor colorati. I-am admirat de pe luneta masinii si am mai dormit putin, dupa care ne-am apucat de pregatit atelierele: tir cu arcul cu sageti si, noutatea de anul acesta, tir cu pusca si pistol de airsoft. Au fost trei zile lungi, cu vreme capricioasa, dar oameni frumosi si dornici sa incerce sa nimereasca tinta, asa ca munca a fost suficient de distractiva incat sa nu simtim cum au trecut zilele:)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu