Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 25 iunie 2018

The Neighbourhood


 Weekendul trecut l-am petrecut in cartier, la "Zilele Vecinatatii", un eveniment pentru familii, desfasurat in parcul din cartierul Strand.
Dupa multe festivaluri si ateliere, in sfarsit ne-am mobilizat si ne-am creat un semn de care suntem tare incantati:)
Am pirogravat in aer liber (un aer cam racoros pentru sfarsit de iunie, care ne-a amintit putin de fuga timpului si de toamna care pare departe) si am avut vecin un cuib de mierle curajoase care nu s-au sinchisit de galagia din parc, ba chiar puii faceau mare taraboi pentru a le semnaliza parintilor ca sunt flamanzi.
 Ne-au insotit la atelierul de pirogravura multi micuti curiosi si creativi, care au plecat multumiti de podoabele migalite.

Au fost doua zile de voie buna, putin frig, dar ne-am simtit foarte bine, iar Carol s-a distrat mesterind si el cu sculele lui tati:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu