Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 5 octombrie 2018

Magic Morning

 O dimineata calda si lenesa...primele raze de soare dau reflexe aurii pe linia apei, gazele isi desfac aripile, roua picura proaspata de pe frunzele fragede, iar florile se deschid lent si coloreaza aerul.
Sacosa cu dor de vara, natura si liniste, buna de plimbat cartile despre plantele medicinale sau"Aventurile lui Habarnam":)


 O toamna cu soare e vis, pur si simplu si profitam de zilele frumoase ca sa ne plimbam cat mai mult prin natura. Din fericire, Sibiul e un oras verde, cu imprejurimi superbe populate de paduri, munti si parauri, asa ca in timp scurt ajungem usor afara ca sa exploram.
Ne-am bucurat de brandusele de toamna si de parfumul lor placut, iar in timp ce adunam un buchet pentru bunica, am gasit multe nuci (am ajuns la momentul perfect, cand tocmai se scutura si nucul de roadele gustoase. Probabil mistretii care, dupa urme, fusesera acolo in noaptea dinainte, o sa se intoarca si vor fi putin dezamagiti:))
 "Monstrul"- Clathrus archeri sau "caracatita", ciuperca ciudata intalnita in padurea de foioase. Mirosul de carne putreda atrage mustele, care ajuta la raspandirea sporilor.


Drumetia prin padure a fost exact ce aveam nevoie: ne-am incarcat de aerul curat si ne-am intors plini de inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu