Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 21 iunie 2019

Maia



 Acum, in toiul verii, Valentin a construit un cuptor pentru gospodarie si am hotarat ca cel mai potrivit ar fi sa-l inauguram printr-un atelier de copturi.
Asa ca am trezit maiaua, am pregatit faina integrala si curata si ne-am facut planul: pizza, gua bao la steamer, placinta cu urda proaspata si marar.

 Distractia a fost pe masura gustului: ne-am bagat pana la cot in aluatul din covata, am framantat ca sa ne creasca si bicepsii si aluatul si am pregatit pizza, fiecare dupa preferinte.

 Cat s-au copt bunatatile, am testat diverse instrumente muzicale (hang drum, vas chinezesc, tilinca, muzicuta, xilofon...) si ne-am racorit cu un pahar de limonada cu rodie.





Si bineinteles, dupa munca si rasplata, care a fost delicioasa!
Mai facem si deja ne gandim ce alte retete sa incercam la cuptorul fermecat:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu