Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 29 ianuarie 2020

The Secret Life of Plants

 Se implinesc 5 luni de cand ne-am intors in Prisaca si e bine! Zilele noastre se impart intre adunat de lemne, facut focuri, alergat cateii prin livada, prin zapada sau noroi, dupa cum e vremea. Pranzul il luam si in compania celor 3 tipuri de pitigoi (sur, galben si cel cu cap albastru, despre existenta carora n-am stiut pana acum) care au venit la hranitoarea din geam, atrasi de semintele de canepa gustoase pe care le-am primit de la Cosmin, adunate de pe plantatia lui de canepa de la Hemp House Holding (din care avem si un ulei de prima presa, absolut delicios in salate si minunat pentru oblojit pielea crapata de frig).


 Am sarbatorit 3 ani impreuna cu luminita Carol, care ne binecuvanteaza zilele si ne si oboseste pe masura:), cu un tort raw facut cu mere din livada si nuci adunate de pe dealul din Patarlagele.
 La noi a fost si zapada suficienta pentru sanie si om de zapada, de care am profitat pana ne-au inghetat nasurile si varfurile degetelor (n-am avut sanie, noroc cu salopeta care aluneca perfect).
 Iar la finalul anului 2019, ca multumire pentru belsugul de care avem parte, am urcat pe dealul Prisacii si am lasat cateva gustari pentru animalele salbatice: popcorn pe ata, pentru pasari, seminte de dovleac, pentru soarecii de camp, turta dulce fara zahar, pentru iepuri si felii de mere, topinambur si persimone deshidratate pentru pofticiosi).




In atelier am intrat mai putin, am hotarat sa lasam ritmul iernii sa ne ghideze, dar cand am avut inspiratie, am notat ideile si una cate una, o sa le punem in practica pentru sezonul 2020. Plantele sunt subiectele noastre preferate si ne place sa fim inconjurati de natura si verde. Un studiu desfasurat in anii 70 a demonstrat ca plantele sunt fiinte vii, care comunica intre ele pe o frecventa imperceptibila pentru noi. Chiar mai mult, limbajul lor e universal si intentia pe care o manifestam raportat la o planta, o poate ajuta sa prospere sau sa se ofileasca. Plantele ne-au fost aliati de nadejde dintotdeauna, oferindu-ne o hrana, adapost si vindecare si fara ele nici noi n-am putea trai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu