Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 7 februarie 2012

Atelierul cu zane


Ta-nam!! Asta e coltul (si chiar un colt de camera e:) unde infloresc campuri de maci si zboara fluturi si libelule si stoluri de cotofene si vrabii colorate si din cand in cand cate o zanuta curioasa isi picteaza aripile...
In seara asta am luat hotararea (mare cuvant pentru un om mic ca mine) sa scriu, macar o data pe saptamana, cate ceva pe blog..ceva despre mine, despre ce-mi place, despre ce am mai aflat, ce muzica ma inspira sau ce oameni faini am mai cunoscut. ooo si cate povesti frumoase sunt!
Asadar , intr-o nota optimista (ca rar fac eu promisiuni), o sa ma pregatesc pentru saptamana care vine cu o poveste buna de citit (cu gandul ca are si cine sa o citeasca:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu