Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 10 februarie 2012

Song Of The Rainbow

Sinestezia..i-a inspirat pe simbolisti, ii intriga pe cercetatori si le bucura sufletele celor alesi sa vada si sa auda si sa simta lumea din jur altfel decat suntem noi invatati. Mie una mi-ar placea la nebunie sa "vad" sunetele colorat si fiecare litera pe care o aud sa aiba culoarea ei..cred ca "A" ar fi rosu..clar! si "B" albastru..."Z" imi vine acum in minte ca fiind mov si "T" e portocaliu...oooo, e un exercitiu super distractiv sa iti imaginezi fiecare litera ce culoare are pentru tine..fiecare sunet ce imagine iti trezeste. Cred ca am ramas putin cu gandul la atelierul la care am fost saptamana trecuta: "explorare prin sunet". Au fost 3 ore minunate, in care am invatat cum sunetul iti influenteaza starea,cum vibratiile produse prin rostirea anumitor silabe iti induc o stare ca de transa sau bucurie sau contemplare. Ce lume frumoasa e cea in care traim..totul e legat, se imbina, sunetele nasc culori, culorile nasc stari de spirit, inspira muzica.
Colierul costa 30 de lei.
Materiale: emn pictat si acuit, pasare ceramica, margele acriice, snur colorat de bumbac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu