Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 16 martie 2012

Hai sa Facem Troc!

In ultimul timp imi tot zboara prin cap o idee: ca m-am plictisit sa aud in jur ca oamenii nu au bani, ca au nevoie de bani ca sa traiasca bine si, mai aiurea, ca au nevoie de ei ca sa fie fericiti! Cum ar fi sa nu ne mai facem griji in privinta banilor si de fiecare data cand avem nevoie de ceva (de la haine, la mancare, la servicii) sa stim ca putem sa dam la schimb un obiect sau putem sa facem ceva ce stim (doar toti avem o gramada de calitati si aptitudini minunate si idei fantastice) ? Mie mi-ar placea tare mult ca macar pentru o parte din chestiile de care au nevoie, oamenii sa apeleze la troc. Probabil ca asa tot mai multi si-ar descoperi noi talente, oamenii ar incepe sa faca ce le place si incet, incet, nu si-ar mai face griji pentru bani (sau lipsa lor).
Eu una o sa incep sa ma gandesc ce mi-am dorit in ultimul timp si nu mi-am cumparat din lipsa de bani si ce as fi dispusa sa dau la schimb. Cum va suna asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu