Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 28 martie 2012

A-nceput sezonul:D

Mi-am dat seama de curand cat de mult imi lipseste sa particip la targuri si evenimente. Anul trecut, din cauza (sau datorita:) jobului, nu m-am prea ocupat de partea asta, "artistica" din mine. Asa ca ce moment mai bun sa reiau activitatea, decat primavara, cand totul in jur inspira, e colorat si viu? De felul meu eu sunt mai "vagaboanda", ca sa o citez pe o prietena si ma simt cel mai bine cand sunt pe drum, cu rucsacul in spate, panoul la subrat si gandul la targ. E un mediu minunat cel al targurilor handamde, unde oamenii sunt interesanti, diferiti, deschisi si plini de idei, unde ai ocazia sa interactionezi cu tot felul de personaje colorate, unde un lucru facut de tine cu drag, e purtat cu drag de un alt om...De fapt la un targ de handmade am si ajuns prima data in Bucuresti si am stiut ca o sa ma intorc (culmea e ca in drum dinspre autogara spre locul de desfasurare a targului, am facut din taxi o poza a casei poporului. Dupa 4 ani de la poza, am ajuns sa locuiesc acolo si sa am ca panorama casa poporului, aceeasi latura:). Si ca sa ajung la subiectul postarii, saptamana viitoare, joi, o sa particip la primul targ pe anul acesta (primul dintre cele multe:)! O sa pregatesc multi cercelusi mici de lemn pictati si o sa incerc o serie de seturi brosa cu cercei,cu motive traditionalle romanesti. Sa vedem ce iese.
http://www.revista-atelierul.ro/2012/03/25/party-de-2-ani-cu-revista-atelierul/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu