Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 8 martie 2012

One Flew Over a Cucu's Nest



Si continuand melancolia\obsesia, tot idei de primavara am:D pasarea de piatra din poza de mai sus e luata de la Targul de Martisor la care am participat. Imi place atat de tare sa merg pe la targuri, pentru atmosfera, pentru oameni...sunt asa interesanti si fiecare se pricepe la cate ceva, am atatea de invatat. Anul acesta m-am intors cu o gramada de "trofee" si idei si cu o concluzie (care pentru mine e mare lucru:) : asa vreau sa traiesc in continuare- sa pictez, sa creez, sa merg la targuri, sa fac trocuri dragute cu alti artizani, sa calatoresc, sa ma bucur! Chiar maine o sa merg intr-o tabara de fete (cea despre care am scris saptamanile trecute:) si sunt atat de entuziasmata! Gata , a venit primavara! Sa inceapa distractia:)
Pretul cerceilor este de 15 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu