Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 12 martie 2012

Flower Power: The Beauty and the Mad



Saptamana trecuta a venit primavara:) si afara si in gandurile mele. S-a intors inspiratia din tarile calde si cheful de pictat din vacanta si am "muncit"o gramada de accesorii simpatice si m-am ales cu o gramada de pitici pe creier (a se citi idei:). Si ca sa fie revenirea completa, dupa o saptamana plina, weekendul l-am petrecut la munte (stiu, stiu, am o viata tare grea, norocoasa de mine), in tabara despre care am scris saptamana trecuta, cu Teo si inca 6 fete dragute, care mai de care mai interesante.Am avut parte de 3 zile frumoase, cu soare, aer de munte, yoga, discutii roditoare, relaxare, pictura, origami si nu in ultimul rand, mancarea gatita de tanti Tori (bucatareasa satului, care ne-a pregatit niste feluri de mancare innebunitoare). A fost un rasfat si pe langa relaxare am mai adus cu mine si niste ganduri bune si niste certitudini (ca parca in ultiml timp am fost cam nesigura si apatica). Si mi-am mai amintit ceva in tabara asta: ca in vremurile mele bune eram o flower power zglobie (ca sa o citez pe iuliana:), care se bucura de viata si de oamenii frumosi din jur si care avea nevoie doar sa rada si sa ii faca si pe cei de langa ea sa rada...atat si eram fericita! Asa ca de azi inainte o sa ma intorc acolo, in lumea din capul meu,care e colorata si frumoasa si nebuna!
Setul costa 35 de lei.
Cercelusii sunt din lemn pictat, iar ghiveciul e din lemn de masline (primit cadou de la inspirata Rossana:), cu floare de metal, margele acrilice si margele de os (din colierele smechere ale Alei..de fapt ale mamei ei:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu