Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 13 martie 2012

Smiley Face


Panselutele zambarete:) azi am reusit (dupa lupte seculare:) sa imi cumpar ghivece pentru plantulele mele, 4 la numar: un gingko biloba, un ficus, o zambila si un bujor. M-am gandit sa pun zambila si bujorul in acelasi ghiveci, iar gingko sa se bucure de un ghiveci pe masura (peste 3 ani o sa-l plantez undeva afara...poate in gradina din spatele casutei mele:D. Tot visez in ultimul timp sa am si eu o gradina frumoasa, unde sa am multe straturi,cu flori si plante aromate si rosii si dovlecei! Poate acesta e anul in care o sa ma mut la tara:) Doar e 2012, anul in care zboara porcii si se intampla lucruri:D
Setul costa 25 de lei. Brosa e crosetata de mama (cea mai draguta mamica:), iar cerceii sunt din lemn pictat si au margelute de lemn si o frunza metalica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu