Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 25 aprilie 2012

Birds Of a Feather, Stick together:)


Eh, m-am intors si eu dupa o vacanta cu prelungiri:D Si n-am stat degeaba, am si ouat o pereche de cercei, plus mute brose faine si o tona de idei (care mi se invart prin cap si incearca sa isi gaseasca locul). Cum am fost plecata din Bucuresti, nici nu mi-am dat seama ca aici a venit deja vara! Copacii sunt toti infrunziti, in fata blocului aproape au inflorit castanii si temperatura a luat-o razna:D Asta inseamna ca de acum inainte doar accesorii cu floricele super colorate care sa se asorteze cu rochitele si fustitele care se perinda pe strada!
Cerceii costa 25 de lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu