Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 12 aprilie 2012

Feeria de Perete

Ce noroc sa ai in camera peretii zugraviti in alb! Mai ales cand te chinuie talentul si iti doresti o panza maaare, sa te intinzi cat vrei tu de mult! Si norocul meu cel mai mare e ca propietarul nu vine in vizita:P
Am inceput desenul acesta ca un proiect de pereti pictati, in speranta ca atunci cand va fi gata o sa placa si altora si o sa ma cheme sa ma manifest si pe ai lor pereti! Chiar mi-ar placea sa imi las amprenta in casele altora.
Totul a inceput de la o mica libelula (cum altfel) pe care am desenat-o discret cu creionul. Si s-a potrivit asa bine creionul cu textura peretului, incat mi-am zis ca asta e! nu pictez peretii (ar fi scumpe culorile, ar fi mai complicat), ci ii desenez pur si simplu in creion.
Si de la libelula, au inceput sa apara tot soiul de zanute si creaturi si plante. Prima a fost zana de pe ciuperca, a carei fata am lasat-o mult timp neterminata, pentru ca nu ma puteam hotari cum arata. Pana intr-o seara cand am intrat in camera si am avut o imagine cu trasaturile si parul ei. Si m-am pus pe treaba. A iesit o gagica putin plina de sine, care in loc sa fie rusinata de postura ei, sta relaxata, orgolioasa si perfect constienta de cine e! Hmmm,daaa, clar asta e darkchocolate-fairy:D
Pe urma dragul meu Vali a ramas singur acasa cateva zile si vazandu-se cu creionul in mana, a tras o schita cu o creatura ciudata, un soi de fluture-pasare-dragon, pe care ulterior l-am completat eu, i-am dat perspectiva, tridimensionalitate si umbre de culoare. A aparut si o iarba psychadelica, pe care urmeaza sa o fac ca o bordura la baza desenului. Si in final o sa dau note de culoare cu pastelurile. Sa vedem ce o iesi:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu