Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 11 aprilie 2012

I Wanna Ride My Bicycle

Costa 10 lei.
Biciclete cat o unghie, pentru Degetel si Degetica.Ma gandesc sa fac si o brosa sau o bratara asortata, in care fiecare feliuta de lemn sa aiba pictat cate un mijloc de locomotie "eco": role, patine, skateboard, trotineta:D Ce frumos ar arata orasul daca principala modalitate de deplasare ar fi bicicletele. Sa fie vara plin de biciclete de tot soiul: cochete cu cosulet cu flori si gagici in rochite pastelate, smechere, pentru baietasii fitosi care fac "scheme", clasice, pentru pensionari simpatici, de copii cu rotite ajutatoare, pentru prichindeii cu casti si cotiere...Anul trecut amprimit si eu cadou de ziua mea o cici super faina: crem, cosulet in fata, cu ghidon de Harley, frana de pedala,ce mai,visul oricarei fete de oras care se respecta. Dar e o mica problema, pe care n-am luat-o in considerare: eu stau la etajul 2 si bicicleta canterste o tona si nu incape in lift...nicicum nu incape. Cred ca mi-ar trebui mai degraba una de la raionul pentru copii:D Of, dar e asa frumoasa si parca asa mi se potriveste!

Un comentariu: