Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 22 mai 2012

On the Road Again

Uite asa a mai venit o saptamana care pastreaza traditia si nu ma prinde in acelasi loc ca cea trecuta:D De data aceasta am ajuns in Patarlagele, jud.Buzau,un orasel mirific, cu un peisaj de pici! niste dealuri superbe inverzite, presarate de sate exact ca in povestile cu haiduci si boieri.

Raul Buzau cu malurile pline de pietricele colorate (yupiii, am avut de lucru cat ne-am plimbat:D



Si o bucatica de padure in care te privesc sute de ochi curiosi si care daca asculti murmura povesti de demult.
Si dupa cum ziceam in postarea trecuta, inspiratie am avut (era firesc dupa locurile minunate prin care am avut bucuria sa ma plimb!). Colierul costa 35 de lei, e realizat dintr-un medalion pictat, perle de cultura si lant metalic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu