Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 5 iunie 2012

Glam


Si cu sunet de tobe si trambite"tu-tu-tu-tuuuu:, I give u za "magazin naturist eqilibrum", primul meu proiect adevarat, facut cu drag si entuziasm in miez de noapte. Saptamana trecuta am primit o super misiune, sa pictez (dragut) firma unui magazin naturist, in Patarlagele, Buzau:D Si mama ce m-am mai distrat si mi-au mai tremurat mainile (si de emotii si de cafea si de tuica si de bere si toate astea combinate:P


Am pictat direct pe geam (si asta m-a cam speriat un pic, pentru ca ce am scris, acolo ramane (sper), pentru mult timp de acum inainte). Plus ca geamul se comporta cu totul altfel decat lemnul pe care m-am obisnuit eu sa pictez.
Dar a fost distractie maxima, am stat cocotata pe masa, cu oamenii de la terasa vecina ca spectatori,cu ploaia pe fundal si lumina batandu-mi in ochi:)
Si ce a iesit...mamaaaa, ce a iesit!
Si in paralel am mai si mesterit cate ceva,mai ales ca weekendul acesta o sa merg la Sibiu, la ArtBoutique.
Setul costa 35 de lei. colierul e lung, realizat din 3 discuri de lemn mici (cam 1 cm D), pictate si lacuite pe ambele parti si doua discuri de alama.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu