Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 1 iunie 2012

Colors of the Garden


Uite asa au mai trecut niste zile din aceasta superba vara (superba pentru ca ma distrez, caci de soare nici ca se pune problema:( Si se pare ca inspiratia o tine tot pe o panta ascendenta si cat se poate de colorata. Colierul acesta e o urmare a gramezii de flori care umplu gradina de la Prisaca Dornei, flori de camp, care miros a veri petrecute la bunici si a libertate! Costa 30 de lei.
Si daca tot ploua si e urat de stat pe afara, cum am prins 15 minute de soare (se facea de fapt trecerea de la norii negri lacei gri:P, am fugit in livada si am cules flori: margarete, ochiul boului, toporasi si niste specii neidentificate, dar colorate:)

Dupa ce le-am sortat si le-am taiat coditele (oblic, ca asa am citit intr-o carte de gradinarit:P, m-am jucat putin de-a Ikebana si am improvizat niste vaze in care am aranjat "in dezordine" floricelele.

Si au iesit trei buchetele dragute si am petrecut intr-un mod super relaxant o ora in care afara turna cu galeata si era mohorat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu