Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 27 iunie 2012

Trio

Si in prima auditie, pietrele de rau pe care le-am strans sarguincioasa lunile acestea! Au iesit 3 fetite dragute, brose matrioshka roz-gri-alb-negru, care costa impreuna 30 de lei si carora le-ar placea sa nu fie separate:)

Am plecat noi azi dupa ciuperci (a 3-a oara:P si iar ne-am intors cu 3 hribi si niste galbiori, dar privelistea a meritat din plin urcusul. De data aceasta am mers in padurea din imprjurimile Pojoratei, o localitate din Campulung Moldovenesc. Si ne-am plimbat vreo 2 ore printr-o padure racoroasa de brad, cu sistem surround de sunet de pasari:) Am cules in schimb afine, zona era plina si le-am facut concurenta culegatorilor "dotati" cu un greaban si galeata.
Si am mai papat cele mai aromate fragute, pe care daca ar fi fost dupa mine le-as fi strans sa fac ceva bun cu ele:)
Oricum,am ajuns la concluzia ca cel putin o data pesaptamana ar trebui sa ne luam portia de drumetie si sa ne facem provizii de aer curat, daca tot am plecat din Bucuresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu