Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 4 iulie 2012

Little Birdie

Uite ce minunatii creeaza natura! Am ramas cu gura cascata cand am gasit in spatele unui morman de butuci si crengi, crenguta aceasta de prun pe care crestea o "floare" superba. Care s-a dovedit a fi o iasca, un soi de ciuperca ce se dezvolta pe trunchiurile copacilor si are o textura lemnoasa. Perfecta deci pentru un colier simpatic si acompaniata de o pasare mitica din ceramica, modelata si pictata ca sa se asorteze cu frumusetea inflorita:)


Si ca sa ma mai laud putin cu locurile pe unde am umblat saptamana trecuta,am pus pozele cele mai faine de vara aceasta: stancile de pe varful Rarau care se numesc "Pietrele Doamnei", dupa legenda care spune ca acolo si-a ascuns averea o nobila bogata, acum sute de ani!


Bineinteles ca ne-am varat noi prin toate cotloanele si pesterile (cat m-au tinut pe mine genunchii, pentru ca mi-e cam frica de inaltimi:P si ne-am gandit intens daca am fi avut o comoara de ascuns, unde am duce-o?




Evident comoara de bani n-am descoperit-o noi, dar ne-am imbogatit cu minunatia de priveliste care se vedea din varful stancilor si cu sentimentul super indestulator si imbucurator ca am urcat pana acolo. Am numarat 7 randuri de munti si vai si am vazut unuil dintre cele mai frumoase apusuri de soare!



Oricum am plecat de acolo cu senzatia si gandul clare ca o sa ma intorc si cu hotararea de a invata un pic de alpinism din acela cu hamuri si corzi si rapel si alti termeni complicati:P (mi-au facut pofta niste baieti simpatici care au urcat peretele de stanca pana in varf:D

Un comentariu: