Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 6 septembrie 2012

Ethnic




Iar m-am facut disparuta si nu din cauza vreunei pelerine fermecate, ci din simplul fapt ca m-am plimbat prin locuri in care internetul nu prea avea ce cauta. In tot acest timp am pregatit o gramada de accesorii dragute, caci din fericire vara e sinonima cu inspiratia se pare:). Saptamana trecuta am avut parte de un super festival in aer liber, Transylvania Calling, unde am organizat un atelier creativ pentru copii. Am gasit inclusiv lut, in raul secat, din care am modelat niste minunatii!
Asa ca aventura continua, iar in weekendul acesta, ca sa fiu si eu cuminte, o sa merg la I Love Handmade, unde invit pe toata lumea care se afla din intamplare, permanent sau cu un anumescop in Bucuresti.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu