Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 2 octombrie 2012

Androginy


Si uite asa, a venit toamna! Si o  data cu ea aerul din jur a capatat o culoare portocalie si toata verdeata nuante galbui, o frumusete! Si ce e cel mai minunat (cuvantul meu preferat), e bogatia recoltelor: pe drumul de intoarcere din lunga calatorie de vara aceasta, am ramas uimita de imaginile de pe marginea soselei, unde tot la doua case, taranii au iesit sa vanda ce cultivasera! Superb, parca toata tara s-a transformat intr-o mare piata:)



Si pentru a profita din plin de ultima calatorie (care a avut de fapt un traseu impartit in mai multe calatorii mici), de data aceasta cand am ajuns in Sibiu, nu m-am putut abtine sa nu fac o plimbare in targul de vechituri, intesat de comori. O multime de negustori merg acolo in fiecare duminica si insira direct pe jos tot soiul de nebunii: de la haine dragute, la pantofi vintage (chiar vintage adevarat, scotocit prin podurile caselor vechi:), la canute si cutiute si bijuterii si aparate ciudate din alte vremuri si te mai miri ce! Si partea frumoasa e ca preturile sunt rezonabile (asta daca nu iti doresti vreun tablou celebru sau vreo antichitate). Dar cum eu sunt innebunita dupa maruntisuri, mi-am permis sa ma intorc aduca acasa cateva comori:)
Si intre timp am mai si pictat si mesterit printre excursii cate un accesoriu dragut. Colierul de mai sus este din seria UV, nu mai e disponibil, dar poate fi refacut, la cerere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu