Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 21 noiembrie 2012

Bu-hu-huu!



Zgribulita-ntr-un copac desfrunzit, se ascunde o buha mica, cu ochii galbeni. Cine vrea sa o  ia acasa? E prietenoasa si canta doar in noptile cu luna plina:D



Si mai sus e una dintre ideile "eco" de ambalat cercelusi si alte accesorii.


Punguta de hartie (ramasa de pe vremea cand ai mei erau proprietarii unui magazin alimentar). Si florile presate, adunate vara aceasta de pe campiile patriei, pe care le-am batut in lung si-n...lung, de fapt:D



O "margareta" de hartie, cu un nasture de sidef.
 

Si cea mai incantatoare gaselnita: plicuri din filtrele pentru cafea (ca tot nu beau si n-o sa-mi lipseasca).
E cat se poate de distractiv sa ambalez frumos si creativ accesoriile pe care le fac si in ultimultimp mi-am propus ca ambalajul sa ocupe un loc egal cu pictatul si asamblatul bijuteriei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu