Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 20 noiembrie 2012

Lacul




 Pentru ca se apropie sarbatorile, toata lumea se gandeste la cadouri si bucurii (suna cliseistic, dar e exprimarea cea mai adevarata:). Asa ca primesc tot felul de comenzi faine, de la oameni draguti care vor sa daruiasca ceva deosebit, frumos si elegant. Setul din imagini e creat tot la cerere, ca un cadou pentru o tipa tanara si colorata. Cel mai fain e ca mi se lasa mana libera, iar eu trebuie sa ghicesc cam ce i-ar placea celei care primeste cadoul, in functie de varsta si personalitate si preocupari:D 
E clar, ma ocup de una dintre cele mai misto "meserii": colorata, creativa si cu program flexibil! Ma gandesc la un moment dat sa scriu o postare despre tot traseul meu prin "handmade" si cum am ajuns sa pictez si despre oamenii minunati e care i-am intalnit pe parcurs (eu le spun "ingeri", pentru ca m-au ajutat in drumul meu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu