Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 18 noiembrie 2012

They Call Me The Wild Rose


 O fi trecut ea vara si de mult nu se mai simte parfum de trandafiri, dar culoarea rosie arata atat de frumos pe lemn, incat mi-am zis ca nu conteaza sezonul! Si cum trrebuia sa imi respect o promisiune (un cadou pentru o doamna eleganta), am ales sa pictez un set finut, cu o floare frumoasa. Si au iesit un colier, cu medalion de lemn pictat si margele de sticla rosie si o pereche de cercei cu surub, mici, micuti (cam 1 cmdiametru). 
Si in timp ce pictam trandafirii mi-a venit o idee (implementabila doar la vara, dar buna:D : o sa strang cativa trandafiri, cei mai parfumati,o sa-i usuc (la intuneric si racoare) si o sa macerez apoi petalele in ulei de floarea-soarelui presat la rece, pentru a obinte un ulei cu miros de trandafir, numai bun pentru piele, pentru masaj sau de folosit ca  demachiant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu