Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

The Making Off "Martisoare": Part 1 "Stolul"



Si uite asa se apropie primavara. Cum? Repede, desi daca ma uit pe geam, n-ar parea. Dar calendaristic, luna ianuarie e spre sfarsit, februarie o sa treaca cat ai bate din palme si gata, e martie! Asa ca anul acesta m-am apucat de treaba mai repede, ca sa nu ma prinda Martisorul ca anul trecut (cand cu o seara inaintea targului, eu lacuiam si puneam snururi:P





Am decis sa fac 3 feluri de martisoare, ca sa nu cad in obisnuita si lipsa de imaginatie: unele pictate pe lemn, ca anul trecut, martisoare clasice, altele o sa fie inspirate din martisoarele originare, adica un snur de pus la mana, cu un "banut" (care va fi din lemn, pictat) si cele din poza, din pasta ceramica, modelata manual si pictata.




Mi s-a pus mie pata pe pasari (si de Craciun am facut decoratiuni in forma de pasarele:D si mi se pare ca se potrivesc perfect cu sezonul. Au dimensiunea de 1 cm, o sa fie si lacuite, o sa aiba snur si cate o punguta draguta de organza. Modelele sunt inspiarte de cusaturi traditionale si un cos mare cu oua incondeiate pe care le-am gasit in sufragerie (si care au cateva zeci de ani).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu