Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 31 ianuarie 2013

Stolul, Part 2




M-am apucat de gradinarit:D Stiu, e doar sfarsitul lui ianuarie, ce as putea sa plantez pe gerul acesta?! Pai gradinaresc in casa, in ghiveci (ma rog, impropriu spus "ghiveci", de fapt folosesc tava de la jardiniera).




Si am plantat seminte de floarea-soarelui, dar nu pentru a recolta la vara, ci din 5 in 5 zile, vlastarii frumosi si zemosi. Plantutele astea au un gust delicios, sunt pline de enzime, vitamine, clorofila si merg de minune in salate de orice fel. Pana acum am recoltat de vreo 5 ori, cresc foarte repede si trebuie consumati inainte sa le creasca randul al doilea de frunze. O sa incerc sa incoltesc si niste lucerna, care e foarte parfumata si seamana cu scortisoara, parca si poate mustar, care are vlastari picanti. E o activitate foarte placuta, super-usoara si gustoasa si imi e asa drag in fiecare dimineata cand le pun apa, le mangai si le vorbesc (asta de cand am citit "The secret life of plants", o carte superba in care se demonstreaza, prin studii stiintifice, ca plantele comunica intre ele si chiar cu oamenii, printr-o forma de limbaj universal care leaga toate fiintele vii).




Am finisat si pasarelele de primavara, care sunt o minunatie!




Sunt micute (cam 1 cm lungime) si delicate si abia asteapta sa vina 1 martie!






Le-am strans pe toate pe un snur, ca sa nu se plictiseasca intre timp:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu