Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 5 februarie 2013

The Making Of "Martisoare": Part 3 "Ochioasele"



Si uite asa, incet sau in unele zile mai repede, au inceput sa prinda viata martisoarele! Desi la inceput eram cumva ingrijorata ca parca n-am inspiratie, ca parca timpul e prea scurt si sunt atatea de facut, pe masura ce lucram la ele, ideile au inceput sa curga, timpul mi-a sarit in ajutor si s-a dilataaaat si toate s-au aranjat si curg frumos. Ca de obicei, de fapt: ma calmez si ca prin minune se rezolva orice, absolut orice!




 Asa ca acum am nu unul, nici doua , ci patru modele de martisoare, dintre care trei sunt o noutate. Si am redescoperit frumusetea modelajului si miracolul de a transforma pasta ceramica, informa, moale si alba in modele care mai de care mai jucause si mai colorate!




Iar munca (ce cuvant greu:P e acum distractie si orele petrecute pe scaun cu pensula in mana sunt cea mai pura forma de meditatie si relaxare. Simplu!




Si nu mai zic cata satisfactie imi da momentul in care descarc pozele cu obiectul finisat si imi dau seama cat de dragut a iesit!

E minunat sa fii liber si sa alegi ca totul sa fie simplu:D
Si pentru prima data, o sa pun si un link cu un documentar dragut, care exact despre asta vorbeste:
http://topdocumentaryfilms.com/we-the-tiny-house-people/http://topdocumentaryfilms.com/we-the-tiny-house-people/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu