Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 11 aprilie 2013

Barca Pe Valuri Pluteste Usor



Cum am promis, un accesoriu care nu e colier (nu va-ntristati, coliere mai sunt estule, dar mi se parea momentul sa alternez, sa nu ajung, vorba profei de romana din liceu, cu "idei putine, dar fixe") si e albastru ca cerul senin (ba chiar e cu cer senin).



Am facut un mic experiment: am desenat cu creionul pe pats aceramica vopsita in acrilic alb si rezultatul chiar imi place. Am combinat apoi cu acrilic albastru si cativa norisori timizi, alburii. Si a iesit o frumusete de agrafa, cu diametrul platoului de aproximativ 3 cm. E usoara si se aseaza de minune, contrastand cu orice nuanta de par.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu